SANA SOREY

sana sorey xmas photo

Ho, ho, ho……………..2ytoc4lvrijeme je za još jedno darivanje, znate ono u kojem ja po običaju pretjeram pa vam natrpam tolko nagrada da sve niti ne stanu na fotku. uhuhuh-onion-head-emoticonNaravno, skupljala sam ih neko vrijeme, planirala, vrebala……..ostalo mi je još i viška jer je stvarno bilo previše i ostale ćete vidjeti u sljedećim darivanjima ili pak za sljedeći rođendan bloga – za moje prozvane Dragon rewards nagrade.626gdau

Ali, vratimo se mi na Xmas Cheer, nešto što sam stvorila kao mali eventić za božićne blagdane, mislim da ga lani nije bilo……jednostavno sa situacijom kakva je bila općenito nisam se osjećala baš u nikavom ugođaju……..stoga sam, zazvrat, ove godine pošteno pretjerala.

Također ove godine Apivita vam je darežljivo poklonila čak 3 Propoline maske za obojenu kosu – dakle, svaka dobitnica/dobitnik jednog mojeg paketića također će dobiti i jednu Apivitinu masku za kosu, veliko hvala im na darežljivosti i darovima koje imaju za…

View original post 959 more words

