SANA SOREY

milka mini chocolate

Hello….bye2-onion-head-emoticonevo nas i u trećem darivanju za blog rođendan, što znači da je moj blogić star tri godine već….uffffffff………..ne znam da li je to staro ili mlado…….ali vrijeme je za još jedno darivanje koje tradicionalno ja zovem Sana Sorey dragon rewards – i ovo je stvoreno posebno za moje rođendansko darivanje bloga kao mala zahvala čitateljima što su me trpili još jednu godinu. lol

Mislim da ste mogli vidjeti kako sam u zadnje vrijeme uvela puno promjena na blogu, sredila neke stvari, kategorizirala, napravila bolji pristup postovima na Facebooku, blogu i Pinterestu te uvela još tema. Ovo je moj hobi – obožavam pisati, stvarati nešto, nasmijavati ljude i ponekad ih usrećiti sa malim stinicama – stoga hvala svima koji komentiraju, čitaju, predlažu ideje i na svakoj kritici kako da napravim bolje stvari na blogu.shy-onion-head-emoticon

Jedna od promjena ove godine je kategorija nagrađivanja vjernih čitatelja te ću prvu osobu proglasiti nakon…

View original post 560 more words

